Zwroty Pieniędzy

Mamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przedmiotu, aby złożyć prośbę o zwrot.

Aby być uprawnionym do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz także potrzebował paragonu lub dowodu zakupu.

Zwróć uwagę, że klient ponosi koszty wysyłki produktu do magazynów, chyba że produkt jest uszkodzony lub nie odpowiada opisowi.

Niestety, nie przyjmujemy zwrotów towarów sprzedawanych w promocji lub kart podarunkowych

Aby rozpocząć proces zwrotu, możesz skontaktować się z nami pod adresem xanthapomoc@gmail.com. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysyłania paczki. Przedmioty wysłane do nas bez wcześniejszego zgłoszenia zwrotu nie będą przyjmowane.

Możesz zawsze skontaktować się z nami w razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów pod adresem xanthapomoc@gmail.com.

Uszkodzenia i problemy

Prosimy o sprawdzenie zamówienia po otrzymaniu i natychmiastowe skontaktowanie się z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś zły przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i rozwiązać go.

Wymiany

Najszybszym sposobem na uzyskanie tego, czego chcesz, jest zwrot przedmiotu, który masz, a po zaakceptowaniu zwrotu dokonanie osobnego zakupu nowego przedmiotu.

Zwroty

Powiadomimy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot i poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony czy nie. Jeśli tak, zostaniesz automatycznie zwrócony na swoją oryginalną metodę płatności. Pamiętaj, że bank lub firma wydająca kartę kredytową może potrzebować trochę czasu na przetworzenie i opublikowanie zwrotu.